۴ پاسخ

عاشق اوناییم که میگن زوده😅
نه عزیزم زیاد نیست...همه دکترا و ماما ها میگن بدون ممنوعیت از ۲۵ هفته باید شروع کنی

زود نیس الان برات؟

به نام خدا به علت الودگی هیچی 😄

هرردز نرو
هفته ای سه باربرو
از ۳۶ هرروز برو

سوال های مرتبط

مامان یسنا🦋 مامان یسنا🦋 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان شاهان  جونم🩵 مامان شاهان جونم🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری