۵ پاسخ

من تازه شروع کردم به دکترم گفتم گفت تا وقتی که زبان قلبت. بالا نرفت پیاده. روی کن بعد استراحت کن دوباره شروع کن به پیاده روی

الان هفتت خوبه، شروع کن

شیرخشک

از الان برو روزی یک ساعت
از هفته بعدی روزی دو ساعت

از الان شروع کن
من خودم چون سنگین شده بودم
تو خونه ۲۰ دقیقه صبح ۲۰ دقیقه عصر راه میرفتم

سوال های مرتبط

مامان شاهان  جونم🩵 مامان شاهان جونم🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یسنا🦋 مامان یسنا🦋 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کرار مامان کرار ۴ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی