سللم حالت تهو تو هفته من خطرناکه؟ دکترمم نیس

۴ پاسخ

اره خطرناکه برو بیمارستان

من بالا هم میارم
بخاطر فشار به معده ست
اما اگه علائم دیگه ای داری برو دکتر حتما

اگه فقط تهوع بالا آوردن طبیعیه

اگه با سردرد یا تاری دید ،یا سرگیجه بیاد بله

سوال های مرتبط

مامان خنساگلي مامان خنساگلي ۶ ماهگی