امیر تب و استفراغ داش عفونت خون داش دوهفته مریض بود بستری شد
بچه من یک هفته بخاطر تب شدید بستری بود بعد خوب شد تلخیص شد اومدم خونه اسهال شد قطره رامینوفلور هر روز ده قطره میدادم پدی لاکت هم عصرها ده قطره میدادم سه روزه اسهالش خوب شد ولی ی پودر موزی بود تو اب حلش میکردم تو بیداری نمیخورد میریختم پستونک زمانهای ک بغلم میخوابید میدادم میخورد برا اسهالش بود و اب بدنش عالی بود
اگویروس آدم بگیره ۳ تا ۷ روز ممکنه تب کنن اگ عفونت باشه باید حتما آنتی بیوتیک مخصوص بخورن تا تب قطع شه
داروی اسهال کیدی لاکت هر ۱۲ ساعت یه ساشه
شیر خشک ال اف مثلا ببلاک ال اف
محلول او آر اس
زینک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.