۳ پاسخ

واسه گزیدگی کالامین بزن یا کالاندولا.من گلاب رو پنبه میزنم میمالم جای گزیدگی

دکتر اینو داد برا سوختگی نمیدونم برا اونم کاربرد داره یانه

این برای سوختگی هست نه پشه

سوال های مرتبط