۱۱ پاسخ

بزنه ما بدترشو میزنیم
اگه ما ۱۰۰ تا نیروگاه داریم اسراییل ۲۰ تا داره

ایران زده اونم میزنه عمارت جایگاه برقشو ایران زده

خونه پدرشوهرم چاه آب شیرین دارن خداروشکر استفاده میکنیم

من شنیدم ک گفتن تنگه هرمز برای بقیه کشورا باز میکنند فقط واسه امریکا نمیشه رد بشه ولی فک نکنم
خدا میدونه کاش بفکر مردم بودن این تنگه لعنتی باز میکردن
واقعا چقدررر حق الناس گردنشونه برای ۹۰ ملیون نفر تصمیم میگیرند خدایا چرا تموم نمیشه کاش با یه بمب هسته ای من خانوادمو یجا میزد راحت میشدیم و درجا هممون میمردیم خدایا ما قحطی بدبختی نبینیم خدایا چرا ما باید تو خاورمیانه بدنیا میومدیم

من تا الان داشتم از استرس میمردم ولی الان دیدم ک گذاشتن ک کشور های عربی به ترامپ گفتن ک نباید بزنه چون اگ بزنه ایران نیروگاه های اونارو میزنه
میگفت ک همه کشور های عربی افتادن به پای تراکپ ک ترو خدا نزن

هرکاری میگه انجام میده بعید نیس ازش🥲

فقط میشه اب برداشت حداقل تا چن وقت

معلوم نیست ایرانم تهدید کرده باید ۴۸ ساعت بگذره ببینیم چیمیشه ما برق قطع ابم میره الن چنتا دبه اب برداشتیم

وای یعنی برق و گاز چطوری ذخیره کنیم🥲ما برق میره آبم نداریم😭

معلوم نیس وقتی بزنه معلوم میشه

معلوم نیست

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و مهدیار مامان فاطمه و مهدیار ۱ سالگی