عزیزم کلا باید شیشه رو ازش بگیری هدف این نیست که شیر نخوره هدف اینه که کلا مک زدن رو کنار بذاره
و شیر گاو رو هم حتی میگن بالیوان بهش بدید بخوره
از روش تدریجی استفاده کنید اگه روزی سه بار شیر میخوره طی یکی دوهفته دوبارش کنید بعد کم کم بشه یه بار بعد کم کم کلا قطعش کنید اولم از شیر شب شروع کنید.
به نظر من این قمقمه رو هم فعلا بردارید که کامل از شیر گرفته شد و چند ماه ازش گذشت بذاریدش برای یه وقتایی که بیرون میرید یا توی ماشین هستید و نمیتونید از لیوان استفاده کنید.
چ فایده اخ این ک سرش شبیشه باید ی مدل دیگ میخریدی
فقط حتما هر دفه خوب بشورش اون لوله ی داخلش و سریش اگه خوب نشوری زود خراب میشه یدکشم نیس
من پسرم خیلی وابسته به شیشه بود ولی بجای شیر آب میخورد همش میخوابید. یه روز سر شیشه رو پاره کردم تا اومد بخوره آب ریخت روش زیر گلوش کلا خیس شد بدش اومد بعد بهش گفتم دیدی شیشی دیگه اخی شده شیشی دیگ بد شده. دیگ کلا نمیخوره. فرداش براش قمقمه نی دار گرفتم راحت شدم
اینک شیشست سرش باید نی باش چ فرقی داره این
اینم خب شبیه شیشه س🤣
من که کلان جمع کردم با لیوان بهش میدم ۳ روز بهانه میگرفت
وا این ک مثل شیشه اس
فقط باید نی باشه
فرقی ندارن با هم
من گندم رو با لیوان و نی گرفتم از شیشه
سرش شبیه شیشه اس که
سرش شبیه سرشیشه نیست؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.