۵ پاسخ

من دوتا چارپلاس رو دستم مونده نزدیک میبودی میفرستادم🫠

هانیز خوبه

چهار پلاس نیست ما پنج گرفتیم

منم همین مشکلو دارم ۵ میگیرم بزرگه یکم براش ولی مجبورم ۴ کوچیکه ۵ بزرگ 😶

۴ پلاس‌دیگه نیست همون ۴ هست همه ش
منم ۴ پلاس میبستم برا پسرم

سوال های مرتبط