عزیزم عکس ستی که میخوای واسه بیمارستان واسه نی نی بپوشیو میشه ببینم جهت ایده چون من واسه لباس بیمارستانش خیلی گیج شدم هنوز نخریدم 🥺
میشه عکس کالسکه شو بفرستی
عزیزم امکانش هست از گهواره گل پسرت عکس بدی ببینم
و اینک مبارکش باشه 😍
صندلی ماشین
صندلی غذا
گهواره
کالسکه
تخت کنار مادر
همشون عااالی هستن واقعا راضی ام
این روزا هم میخوام براش تاب ریلکسی بخرم حس میکنم خیلی بدردم میخوره
پوار بینی شارژی عالییی عالییییی اگه نبود بیچاره میشدم یکیش خراب شد یکیدیگه خریدم
من فعلن چیزی نخریدم براش واقعن 😂🤦🏻♀️
بنام خدا فعلا هیچی
بعد به دنیا اومدن مشخص میشه چیا خیلی به درد بخور بودن
امیدوارم که به درد بخور باشن همشون
عکس گهوارشو نداری؟
من خریدای الکی نکردم همه چی رو سنجیدم چیزایی خریدم ک فکر میکنم خیلی به کارم میاد.
کالسکه منم همین مشخصات و داره از برند کیدیلو
من فعلا نمیدونم😄😄😄
من به نظرم صندلی ماشین بهترین خریدم بوده
لباس پسرممممووو
جنسش از پسر من مخمله.
مبارک باشه عزیزم.ب خوشی استفاده کنی واسه گل پسرت
بذار بچه به دنیا بیاد ببینم چیزایی که خریدم کدوم واسش خوب و کاربردی بوده بعد نظرمو میگم😅😅
زیر دکمه و سرهمی
خیلی استفاده مبکنم
کالسکه شما برندش چیه منم همین ویژگی هارو داره
فعلا چون استفاده نکردم نمیدونم کدوم بهتره😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.