اول باید سونو بدی فولیکول بالغ داری یا نه بعدش باید تزریق بشه
بدون نسخه نمیدن دکتر باید تجویز کنه
عزیزماول برو سونو اگه فولیکول ۱۸ تا ۲۴ داشتی از داروخانه دوتا عضلانی بگیر بزن ولی چون ازاده یکم هزینش بالا میشه برات شاید بالای یه تومن بشه
نه بدون نسخه نمیدن
نه عزیزم باید سونو بدی فولیکول بالغ داشته باشی بعد بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.