من ولی وقتی میخوام استرسم کم بشه میزنم شبکه شش، آخه همیشه میگن ما زدیم ما نابود کردیم خبراشون طوریه هر لحظه فکر میکنی اسرائیل و آمریکا نابود شدن و داریم پیروز میشیم. هیچوقت اتفاقات داخل کشورو نمیگه..
امسال هیچ چیزش ب عید نمیخوره همش استرس داریم تلویزیون هم همش غم و استرس میده دلم واسه همون زندگی ک فکرمون قسط و خرج خونه بود تنگ شده مگه ما چی میخواستیم با این سن همه چیز تجربه کردیم
منم انقدر ظرفهای شام بدم میاد بشورم ..ظرفهای شام دخترم بیشتر وقت میشوره
خونگاه نکن خواهر استرس اضطراب کشنده ست زجر اور
وای منم شوهرم میزنه شبکه ۶ حالم یجوری میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.