۹ پاسخ

بچم رفلاکس داشت ولی رب تو غذاهاش بود یا پوره گرجه از اول
اینم بگم رب مون محلیه

رب صنعتی استفاده نکن عزیزم

اما من نمیدونم چرا همچنان با رب مشکل دارم و از پوره گوجه استفاده میکنم

من میریختم

من خیلی وقته میریزم

مگه نمیریزی

من خیلی وقته استفاده میکنم

مگه نمیریختی تا الان؟ ریفلاکس داشت؟؟!!

اره میتونی

سوال های مرتبط