🙁🙁🙁🙁رو بچه ساکتم عیب میزارن
عجب از شماهاا
اخ کاش بچه منم گریه نمیکرد
سعی کن بخوابونیش تو سن نوزاد شما زیاد بیدار نباشه بهتره خواب براش مفید تره
اومدم بگم وقتی گریه میکنه نگرانید وقتی آرومه هم نگران که دیدم مامان علی هم همینو گفته😂
دارع فکر میکنه ولش کن بزار از شوک بیاد ییرون😂😂 تا چند وقت پيش فقط آب دیده حالا چیزای جدید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.