۱۹ پاسخ

آخی عزیزم
انشالله که شرایط خوب بشه بری سر زندگیت
منم خونم نیستم دلم تنگه

منم از اول ج ن گ آواره م ..دلم واسه خونه قشنگم تنگ شده 😔

واالا من اصفهانم خونه خودمم چون هیچ جا راحت نیستم جز خونه خودم
تا خدا نخواد برای کسی اتفاقی نمی افته

منم همش میرم خونه مادرشوهرم 😭😭
دلم میخواد خونه خودمون بمونم

منم 😥
۴ ماهه خونه مامانمم

منم همین طور هنوزم اتاق نی نی رو نچیدم🥲

منم همینطور ۱۲ روزه خونم نیستم💔

منم همینطور😓😓
شوهرم امروز می‌گفت خونه که درو پنجره بسته است چرا اینقدر خاک گرفته
گفتم خب الان ۲۲روزه من نبودم خونه براخودش مگه تمیز میشه
حالا اینا فدا سرم می‌خوام برم سر خونه زندگیم یکماه و نیم دیگه زایمانمه نمی‌خوام اینجا زایمان کنم خونه مادرشوهر 😭😭😭جدای از اون ۲۲روزه شوهرمو ندیدم

منم همینطور

این روزها هیشکی روحیه نداره😔

منم ۲۰روز هست آوارم
دیگ نمیتونم تحمل کنم

منم😭😭

خب برو خونت اگر قرار باشه انفاقی بیفته خدایی نکرده جایی ک هستی هم میفته

منم ۵ ماهه از خونه م دورم دلم لک زده برا خونه زندگیم🥲

اره منم، خونه خانوادمم، ولی هیچی خونه آدم نمیشه

منم بیست روز نیستم

منم همینطور الان ۱۰ روزه خونه مادرشوهرمم
اتاق بچمو نچیدم🤱🍼
دلم راحتی ارامش قبلو میخواد🫄😭
خدایا خودت رحم کن خودت ارامش رو برگردون

🤤😭😭😭😭😢

منم خیلی دوماهو نیمه خونم‌نیستم😔

سوال های مرتبط