۴ پاسخ

واژن باز نمیشه. دهانه رحم باز میشه که خودمون نمیتونیم چک کنیم. تو بیمارستان چک کردن گفتن یه سانتی؟ اگه آره حتما به دکترت بگو. چون ممکنه همین هفته دردت شروع بشه.

چطوری متوجه میشین چقدر باز شده ؟ من از درد لگن نمیتونم بلندشم یا شب پهلو به پهلو بشم فقط ناله میکنم همش حس میکنم دهنه رحمم خیلی بازه ولی دکتر میرم اصلا معاینه نمیکنه ، ۲۶ اسفند رفتم ک بهم نامه بستری داد ۲۰ فروردین برم بیمارستان ولی نگفت معاینه کنم ببینم اصلا چخبره میتونی دووم بیاری یا دهنه رحمت باز میشه دارو بده یا تاریخو تغییر بده

کی معاینه شدی عزیزم؟

فک نکنم من العان ۳ هفته میشه ۱ سانتم با کلی ورزش و پیاده روی

سوال های مرتبط