۶ پاسخ

چنده تبش؟؟
اگه فایده ندارع ببر بیمارستان الآنم دست و صورتش رو بشور حتما

پیازحلقه کن بزارکف پاش جوراب بپوش بعداببردکترتب نشانه عفونته

حتمن ببر بیمارستان. نصف شب کاردستت میده دست و پاتو گم میکنی. دیگ دارو اتر نداره خونه نمون

ببرش دکتر گلم تب تو این سن خیلی خطرناکه امکان تشنج خدای نکرده هست

ببرش بیمارستان

عزیزم ببین نظر دکتر چیه
شاید لازم به بستری باشه

سوال های مرتبط