۱۵ پاسخ

نه چرته عزیزم 🤦🏻‍♀️😅

منک از همون اول اکثرا خوابیده شیر دادم

بله درسته شیر توی مجرای گوش میره و دچار التهاب و درد میشه مخصوصا موقع دندون درآوردن بیشتر اذیتشون می‌کنه همیشه برای شیر دادن بچه یه مقدار شیب در نظر بگیرید

نه دختر من هر روز و شب خوابیده شیر میخوره هیچیش هم نشده

حالا چون قرار نیست خیلیا خوابیده شیر دادن چیزی نشده این نظریه چرت باشه که. دلیل علمیش اولا اینکه برای بچه های رفلاکسی بشدت بده دومیشم چون ممکنه از راه دهان کمی شیر بریزه بیرون و به سمت گوش بره و عفونت کنه خطرناکه پسر خواهر من سر همین قضیه از شدت عفونت گوش بیست درصد از شنواییشو از دست داد و فقط و فقط دلیلش خوابیده شیر خوردن بود

نه عزیزم من خوابیده میدم

بله عزیزم دکتر شنوایی سنجی به من گفت برای اینکه شیر برنگرده توی بینی و گوش بچه سرش رو بالاتر بگیر موقع شیر دادن ، حالت شیب دار قرارش بده

جوک سال 1405 هم اومد 😅
نه بابا من خودم از اول دراز شیر دادم

یکم شیب داشته باشه مشکلی پیش نمیاد

نه بچه من کلا خوابیده میخوره ازاول

آرههههه
باید ی کم زیر سرش بلندتر باشه
دکتر بهم گفت
عفونت گوش میگیره

دکتری که من بردم واسه شنوایی روز پنجم گفت خوابیده شیر نده عفونت میکیره گوشش شیر برمیگرده ولی من از دوماهگی ب بعد خوابیده شیردادم کلا متاسفانه

نه چون من کلا دراز کشیده دادم الانم ک وقتی خوابه فقط میخوره منم اینو شنیدم ولی نمیشه که نداد

😑😑😑😑😑😂

وااا چ حرفیه

سوال های مرتبط