سونو مینويسن ک ببینن کیستی چیزی نباشه. اگ سونو همه چیزمرتب بود، دارو تجویزمیکنن برای رفع لکه بینی الکی ،چون برای بچه خوب نیس. اگ دایمیه یه سونو بدین
من خودم دیدم ادامه داره رفتم مشکلی نبود، همین ک سونو دادم کلا قطع شد دیگه دکترم نرفتم
نزدیک پریودته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.