تو شیردهی لکه بینی طبیعیه؟
فرزندپروری
پوشک
واکسن

۲ پاسخ

سونو می‌نويسن ک ببینن کیستی چیزی نباشه. اگ سونو همه چیزمرتب بود، دارو تجویزمیکنن برای رفع لکه بینی الکی ،چون برای بچه خوب نیس. اگ دایمیه یه سونو بدین
من خودم دیدم ادامه داره رفتم مشکلی نبود، همین ک سونو دادم کلا قطع شد دیگه دکترم نرفتم

نزدیک پریودته؟

سوال های مرتبط

مامان 💙سربازمهدی💙 مامان 💙سربازمهدی💙 ۱ سالگی
مامان حسن مامان حسن هفته بیست‌وششم بارداری