۱۵ پاسخ

پسر منم خیلی مظلومه ، امیدوارم بزرگتر شد دفاع کنه از خودش🥺

تا حالا پیش نیومده برام

اکه خطر ناک باشه ازش میگیرم خوب مثلاً فندک دوست داره سیخ دوس داره چ جوری بش بدم ؟؟؟

وای بزرگترین معضل منم همینه. یه بچه همسن خودش می زنتش یا جیغ می زنه فقط زل می زنه نگاش می کنه بعد می زنه زیر گریه🫠

تو خونه اگهوچیزی که دوس داره رو ازش بگیرین چیکار میکنه؟
همچی اول از خونه شروع میشه ایا تو خونه ازادی بیان برای اینکه چیو میخواد یا نمیخواد داره؟
اسمش رو گذاشتن لج بازی ولی یک نوع استقلاله

عزیزم تا ۵ سالگی شما موظف هستید مواظبش باشید و نذارید دیگران چه کوچیک چه بزرگ بهش آسیب بزنن
پس نباید بگذارید کتک بخوره

فعلا که متوجه نمیشن ولی اگ بزنتش دردش بگیره میگه آخ میاد پیشم که بوسش کنه🫠🥲سعیمو میکنم ک هرجایی میریم مواظبش باشم بچهای بزرگتر اذیتش نکنن

دختر من تا بگم بزن همچین میزنه🤣

دختر من خواهر بزرگتر شو می نه البته اونم من حواسم نبودنی میزنتش
بچه‌های دیگه رو نمی‌دونم موقعیتش پیش نیومده

بچه هستن ديگه هيچي.برادر زادم٣سالشه يه وقتي اون ميزنه يه وقتي دخترم ماهم نميفتيم تو بچه ها. بزرگ ميشن درست ميشه

هیچی میرم کنار مراقبشم خودم باهاشون بازی میکنم به هم آسیب نزنن .کوچیکن متوجه نیستن

من هروقت باهاش حرف میزنم میگم اول تو بزن بزار فردا من نرم در خونه کسیو بگیرم اونا بیان 😐😂

بچه من یکی دوبار اول کار نداره اما یهو میزنه،دوستم ندارم این کارو کنه اما فعلا برای آموزش دادن کوچیکه

الهی خب بچست بزار بزرگتر بشه 😘

جیغ میزنه فرار میکنه

سوال های مرتبط