شما ۱۱:۳۰ زنگ زدین گفتین دارین میرین پیششون بعد همون موقع هم رسیدین انتظار نهار هم داشتین؟ اولا که برای عید بدون دعوت اصلا درست نیست نهار و شام برین خونه پدر و مادر. اگر خودشون دوست داشته باشن میگن امشب شام یا فردا نهار بیاین پیش ما. بهتر بود تو ساعت مناسب تری که نزديک نهار یا شام نباشه برای دید و بازدید برین و برای رفتن هم زودتر هماهنگ کرده باشید شاید اونا از قبل برنامه چیده بودن. شاید هم توقع داشتن زودتر برین عید دیدنی مثلا بعد سال تحویل یا روز اول عید
نرو عریزم کلا ارتباط توقطع کن
عزیزم رابطه ت باهاشون چطوره؟ خب رفتار خوبی نکردن ...انگار دوست ندارن با شما رفت و آمد کنن ...
چرا از دیگرون انتظار دارید؟
نشد درست عکس بگیرم تایی پینگ کامل بخونید.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.