سلام خانما خیلی نگرانم استرس گرفتم
#بچه#شیرخشک#پوشاک

۵ پاسخ

منم همینطور، چقدر ما بدبختیم بخدا. جبر جغرافیایی یه کاری باهامون کرده که روز خوش نداشته باشیم

منم همینجور ولی مگه چی از دست ما برمیاد جز دعا
من ک رد دادم نمیدونم چکار کنم
فقط دارم چند تا فلاسک آب میجوشونم برا دخترم شیر خشکی

شهر ما هم داره نیروگاه خدا بخیر کنه حجم اونقدر هست که به خونه ماهاهم میرسه

مگه گفته کرمان؟
کل کشور و تهدید کرده

چرا استرس؟

سوال های مرتبط