۷ پاسخ

باید تاریخ تولد پدرش و تاریخ تولد بچه و شماره شناسنامه پدر و بچه بدی داروخونه براش ثبت میکنه

ثبت نامی نیس که،کدملی بچه رو میدی بعضی جاها تاریخ تولدم میپرسن

همون داروخونه
اطلاعات پدر بچه رو میدی
با اطلاعات خود بچه
ثبت نام میشه

یکسال به بالا ۴تا سهمیه دارن

چه ثبت نامی…سری اول که خواستیم بگیریم یه سری اطلاعات همون داروخونه اول وارد سیستم کرد

وقتی میری داروخانه شیرخشک بگیری خود مسیول داروخانه کدملی بچه رو میگیره و از سهمیه اش میده اگ هم سهمیه اش تموم شده باشه ازاد میگیر

همون داروخانه ثبت میکنه

سوال های مرتبط