۳ پاسخ

مث گاز دو تا خط میزنه بعدش میگه برق زدم
نگران نباش انشالله اینم میگذره

بابا ازلحظه لذت ببرایشاالله اتفاق نمیفته اگرم بیفته فقط تونیستی که 90میلیون آدمیم فکرامونو میذاریم روهم یه غلطی میکنیم حالا. 😂😂امروزو زندگی کن فرداخداکریمه

ول کن بابا منو شما کاری از دستمون بر نمیاد غصه نخور تا ببینیم چی میشه

سوال های مرتبط

مامان چهار قلو ها مامان چهار قلو ها ۴ سالگی