ننداز اصلا هر چی کمتر بخوره بهتره
نیازی نیست شیرینش کنی آرد برنج خودش طعم میده
کلا قند ننداز بعد از آماده شدن فرنی یکم که از دما افتاد یا شیر خودت رو اضافه کن یا شیر خشک
من بخاطر اینکارا...فرنی آماده گرفتم...با آبجوش آمادش میکنم...یکم گردو آسیاب شده....یا پسته آسیاب شده یا بادوم آسیاب شده بهش اضافه میکنم و میدم بهش نوش جونش میشه....البته اگه بار اول دومه که میخوای بدی مغزیجات قاطیش نکن گلم....تا معدش به فرنی عادت کنه بعد کم کم بهش مغزیجات اضافه کن
قند ننداز گلم...یک قاشق آرد برنج و با یه لیوان آب بزار بجوشه به قوام بیاد...بعد شیر خودت یا شیرخشک و آماده کن بریز توش رقیقتر بشه بده بهش نوش جان کنه
قند و نبات و شکر برای زیر یه سال ممنوعه
با خرما یا میوه مث موز یا سیب فرنی رو طعم دار کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.