من با اون سمت ک ۳۰ و ۶۰ و اینا نوشته کار میکنم هر ۳۰ تا یک پیمانه یا ۴۵ تا یک و نصفی پیمانه.
فرقی نداره بستگی به خودت داره من ۶۰تا دوتا پیمانه میزنم ۹۰تا ۳تا پیمانه
اون ور که ۴۰،۶۰ زده😀
عزیزم تا ۳۰ اب میریزی و یه پیمانه شیرخشک تا ۶۰ اب ۲پیمانه شیر
هر ۳۰ تا یک پیمانه هست
هر ۳۰ میل یه پیمانه اس، ۶۰ میل دو پیمونه، نصف ۶۰ درست کن یه پیمونه بریز
نه عزیزم هر ۳۰ تا ۱ پیمانه میخواد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.