۱۶ پاسخ

350بوده خواهر

380 بوددددددد

امروز من رفتم اندازه دو روز صبحانه خریدم شد 700هزار تومان
یه مربا کوچیک 80 تومن
یه قالب پنیر 300تومن
خامه دونه 90 تومن
کره ام قیمت باباشون
به داداشم میگفتم ما ک حالا خونه باباشون جمعیم حالا فعلا اینقدر خرج داریم
اونی ک پرجمعیتن چیکار میکنن هر 2 روز فقط 700باید پول صبحانه بدن

من هفته پیش خریدم کیلویی ۳۵۰🫥🫥🫥

من گرفتم 750خیلیم بزرگ نبود

بازم خوبه .من ۳۵۰ گرفتم

خدا ازشون نگذره خدا نابودشون کنه که نابودمون کردن😭😭😭

من 308 خریدم جمعه

من روز قبل عید کرفتم۳۲۵

من امشب دوکیلو و‌نیم‌سینه بدون استخون گرفتم شد ۱۷۰۰

ما یه شب به عید خریدیم ۳۳۰ هزار

عزیزم ما گرفتیم ۳۵۰

من امروز ۳۰۸ خریدم

واقعاخداخودش رحم کنه هیچ مردی شرمنده زن وبچش نشه

ما دیروز خریدیم ۳۵۰😐

من ده دوز پیش خریدم ۳۳۰

سوال های مرتبط