۹ پاسخ

وای یاد این شهید افتادم توی زمان خودش عجیب سروصدا کرده بود روحشون شاد...مامان فسقل شما کدوم سمتی ک میگی بوی گاز میاد؟؟؟ خدایی نکرده زبونم لال امکان داره مواد اورانیوم باشه یعنی؟؟تهران دیشب بوی گوگرد میومد

آره منم حس کردم فکر کردم ی چیزی سوخته تو خونم

چند شب پیش هم ی جا طرف ما رو زدن دقیقا وقتی در رو باز کردیم خونه پر از بو شد

مثل شیمیایی

ی جور مثلا زده خیلی عمیق بوده خیلی زیر زمین رسیده بخاطر اینه یا سمی بوده

کدوم شهری مگه

کجا بوده چی بوده

نزدیک شما بوده زدن؟

در و پنجره ها بسته ان
فقط دریچه کولره
ولی خونمون پر از بوش شده

سوال های مرتبط