پوشک شیرخشک اسهال فرزند پروری کودک

تصویر
۸ پاسخ

این مشکل همه دارند ت تنها نیستی🤒

اصلا نده
منم همین مشکلو داشتم اجیم گفت بچه ی تو یکیه اونامیدن تو نده کاره زیادی نمیکنن که

خب عیدی برای بچه هاست هدیه نیست ک مثلا طرف پونصد داد من بزارم روش بدم.ب نظرم قرار نیست من صد دادم اون یکی صد روش بزاره بده.شمام فقط ب اونایی ک بچه دارن بده.من خودم ب بچه کوچیکا عیدی میدم و خواهرزاده ی شوهرم و خودم بزرگن چون صمیمی هستیم بیشتر میدم.

تو نفری ۵۰ بده

نه بابا نمیخواد بدی ما فقط به بچه کوچیکا میدیم

امسال ندع ک دیگه 150 دریافتی نباش بگو زحمت از همه کم کردم ولخرجی نکنن

من که امسال گفتم نه عیدی بدین نه عیدی میدم خلاص
گفتن نمیشه گفتم چرا نشه شما صد تومن میدین من باید صو پنجاه برگردونم چه عیدی آخه قبول نکردم وقتی دادن

دیگه همینه خاهرشوهرا منم دوتا و سه تا دارن بعد ب هرچه نفری 300میدیم اونام ب بچه من 300میدن

سوال های مرتبط

مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان 🌹ژینا  🌹 مامان 🌹ژینا 🌹 ۴ سالگی
مامان پسری مامان پسری ۴ سالگی