۱ پاسخ

شیرو باید تو یخچال نگهداری کنی عزیزم تا ۴۸ساعت میتونی نگهداری هر وقت خواسی بدی یه ده دیقه تا یک ربع تو دمای اتاق بمونه فک کنم اوکی باشع

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🍼👶🏻 مامان امیرعلی🍼👶🏻 ۳ ماهگی