۲ پاسخ

۲ـ۳ ساعت میتونی تو یخچال بذاری.بعدش تو یه کاسه آبی که یکم داغ باشه بریز .شیر روز بریز تو شیشه .شیشه شیر رو بذار تو همون کاسه یکم دور بده گرم میشه

تو اتاق تا 3ساعت
یخجال 3روز

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🍼👶🏻 مامان امیرعلی🍼👶🏻 ۳ ماهگی
مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۴ ماهگی