۸ پاسخ

منم تاریخ ۳۹ داد
ولی ۳۸ زایمان کردم

نه خب عالیه وبهتره حداقل بچه تویه هفته هم چند گرم وزن اضاف کرده

نه عالیه

نه دیر نیست عالی

خوبه ک

۳۸هفته پر بشه ینی؟؟

منم۳۹ سزارین شدم

منم هفته 39 سزارین شدم عالیه

سوال های مرتبط