۵ پاسخ

اگه تو حالت استراحت هم زیر دلت درد داره بنظرم پیگیری کن

منم زیاد سرپا باشم یا بشینم درد میگیره زیر دلمم گاهی تیرمیکشه ولی مداوم نیست

منم درد زیر شکم و کشاله رانم به شدت دارم یعنی تا حدی که لنگ لنگان راه میرم🥲

کمر رو میگن طبیعی من خودمم از اون چهار ماهگی تا الان کمرم درد میکنه به دکترم گفتم گفت شیاف بزار

اگه کمر دردی داری ک قبلا نداشتی و از کمرت درد میزنه ب شکمت حتما باید بری ان س تی بدی ک نشونه زایمان نباشه

سوال های مرتبط

مامان روپانزل👸 مامان روپانزل👸 هفته سی‌وچهارم بارداری