آنقدر آمشب گریه کردم
شکمم درد گرفته

۶ پاسخ

میای گروه

میگن مادر باردار گریه کنه بچه تو شکمش گریه میکنه مشموالضمه میشی برا بچت گناهه

سخته مشکلات و.. هست ولی به خاطر بچه که تو شکمته باید صبورترباشی. استراحت کن شکمت آروم میگیره

چرا آخه بخاطر نی نی باید محکم باشی

منم ولی دلپیچه شدم

چرا عزیزم چیشده

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نور خدا مامان نور خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
ریحانه 🤰 ریحانه 🤰 قصد بارداری
منتظره معجزه 🌱 منتظره معجزه 🌱 قصد بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته شانزدهم بارداری