۳ پاسخ

اگه شیر میدی نباید لبنیات بخوری عزیزم

هرچی دوس داشتی بخور منم خوردم فقط زیاد حبوبات نخور

حتما باید پاستوریزه باشه

سوال های مرتبط

مامان دلم❤️ مامان دلم❤️ ۱۳ ماهگی