بهتره نحوری چون هم سردیه تازه زایمان کردی هم بچه اذست میشه بعد چند وقت شیر با خرما یا عسل بخور
فقط درصورتی که بچه به پروتئین گاوی حساسیت داشته باشه میبایست لبنیات رو برای مدتی کنار بزاری، وگرنه نباید هیچ ماده غذایی رو از رژیمت حذف کنی
بخور ولی سردیه
مثلا شیر با عسل ، شیر با خرما ، شیر با زنجبیل بخور
ماست با شوید یا نعنا بخور
دوغ با گل محمدی یا نعنا
که حتما سردیشو بگیره
البته دیگه هوا گرم شده تو زمستان مکافات بود سردی خوردن
نخوری بهتر
چون تا چن ماه اول همه چی نشون میدن یا کولیک یا حساسیت ب پروتئین گاوی یا نفخ
نخور و خودتو راحت کن
نه نخور نفخ میکنه.عزیزم این یکی شیر خودتو میخوره به سلامتی.ایشالا برات راحت باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.