۵ پاسخ

دختر منم همینه
میخوام فردا برم براش ژل بی حسی بگیرم ببینم تاثیر داره

با یه پارچه نخی تمیز بکش رو لثش آروم میشه من مال پسرمو براش انجام میدادم

ژل بی حسی بگیر براش
بعد دوبار پست سر هم بزن تا اثر کنه چون میخورنش
بار اول ک زدی ب لثش بیست ثانیه بعدم دوباره بزن تا اثر کنه

ژل باریج بگیر از داروخانه

ژل بی حسی اگر داری براش استفاده کن،
اگر نه لثه گیر یا یه خوراکی سفت رو بزار فریزر سرد بشه موقتا بهش بده، سرما بی حس میکنه یکم لثه هاش رو.

یا اینکه دستت رو تمیز بشور و ماساژ بده براش.

سوال های مرتبط

مامان دلانا کوچولو مامان دلانا کوچولو ۱۱ ماهگی