دوقاشق آرد برنج با یکم آب جوشیده چند دقیقه جوش بخوره زیاد قوام نیااد
ن بابا اردو تف نمیدنک
یه قاشق مرباخوری آرد برنج رو با یه لیوان آب جوشیده میزاریم رو شعله و مرتب هم میزنیم تا به غلظت دلخواه برسه . یه کم از شیر سفت تر باشه اوایل . میتونی یه تیکه کوچیک نبات هم بندازی . بعد از یک هفته میتونی کره اضافه کنی . یا هویج یا سیب
ن میریزم تو اب سرد
نه توی دستورش ننوشته تفت بدین ..برنج روباید چند ساعت خیس کن تا آرسنیک برنج از بین بره و بعد بشورربزار روی دستمال نخی تمیز یا تدی بشقاب روحی روی بخاری خشک ک شد آسیاب کن بزار ظرف شیشه ای در بسته بزار یخچال ..ی قاشق مرباخوری آرد ی لیوان آب بزار بپزه ..میتونی خیلی کم نبات سفید بندازی ..آب ک تمام شد و غلیظ شد میتونی ی پیمانه شیر خشک درست کنی بزنی تا رقیق بشه .از،شیر ماجان هم ب جای آب میتونی استفاده کنی
یک قاشق ارد برنج رو توی نصف لیوان اب جوشیده سرد شده حل میکنم کامل بعد روی حرارت کم حدود ۱۰ دقیقه تا یک ربع مدام هم میزنم تا سفت بشه بعد که از حرارت افتاد یه قاشق سر پر مرباخوری ازش برمیدارم شیر خودمو توش میریزم انقدر هم میزنم تا یه دست بشه کامل مثل ماست خیلی شل و ابکی
آرد برنج با بادوم پسته هرچیزی ک داری با آب بحوشه قوام بیاد یکم گ از شیر تر سفت شد
ارد برنج و یه کوچولو شکر و شیر
وا نه.میریزی داخل اب میزاری میپزه.مگه کاچیه😁
آره...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.