۴ پاسخ

من از وقتی جنگ شروع شد چهاربار با اسنپ رفتم جایی کار میکنه

توی رشت که کار می‌کنه همین چند دقیقه پیش همسرم رفت دنبال یه لقمه نون

تاکسی بیسم بزن

ن بابا خطرناکههه

سوال های مرتبط