۵ پاسخ

منک حالت‌ تهوع هم ندارررررررممم😫

واقعا 🤦🏻‍♀️ 🤦🏻‍♀️ منم دلم. میخواد خبر داشته باشم

من با همون شکم درد گه گاهی یا حالت تهوع یا از غذا ها بدم میاد میدونم که سالمه مث باباش همش اذیت میکنه پس سرحاله😒🥲

وقتی درد وخونریزی نداری حالت تهوع داری بدون حالش خوبه

وقتی درد و لکه بینی نداری یعنی حالش خوبه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سیزدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری