منک حالت تهوع هم ندارررررررممم😫
واقعا 🤦🏻♀️ 🤦🏻♀️ منم دلم. میخواد خبر داشته باشم
من با همون شکم درد گه گاهی یا حالت تهوع یا از غذا ها بدم میاد میدونم که سالمه مث باباش همش اذیت میکنه پس سرحاله😒🥲
وقتی درد وخونریزی نداری حالت تهوع داری بدون حالش خوبه
وقتی درد و لکه بینی نداری یعنی حالش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.