من میخوام بذارم دلسا😍
اسم هایی ک دوست دارم ماهلین یاسمین زهرا یکتاروشا ایناهم قشنگه
عزیژم شمابالی یوای باردارشدی هماتوم نداشتی؟؟
من اگه دختر دار بشم میزارم آویسا
عزیزم انومالی رفتی؟صددرصد دختر شد؟
السا . پناه .
مهرآسا
روشا
آیلار
نیلسا
نیلماه
سوفیا ابرا نوا برفین فرنوش گندم ماهرو
اسم دختر ما شد رزا🌹🥰
نیهان
آلما
نیان رفیق شریک زندگی
شوکا به معنی آهو
من اگه دختر دار بشم میذارم رزا😍
ملورین، ایلیین
در قسمت ابزارهای خوده گهواره اسم های پیشنهادی زیادی هست اونجا هم سری بزن
من آوینا انتخواب کردم از بین الارز .آنیل.آوینا
من خودمم هنوز هیچی انتخاب نکردم از اسمی خوشم نیومد هنوز
همسرم اسم ماهلین رو انتخاب کرده قشنگه ولی یکم سنگینه
مایا..سایا...لنا...لیا..رستا
اخه باید ببینی تو چ سبکی میپسندی
خیلی اسم داریم
هلنا. هلن. آیلین.لارین
فادیا
منم نکردم ولی مامانم میگه بذاریم ارغوان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.