کی بچش مریضه
دخترم ۳ شب تب داره چ کنم

۷ پاسخ

پسرمن چند وقت پیش تب شدید داشت اصلا پایین نمیومد بردم دکتر خداخیرش بده شربت ایبپوبروفن با شربت تایلوفن داد هر چهار ساعت میدادم شب اول تبش قطع شد پسرمن سابقه تشنج داشت حتی دیازپام هم بهش دادم بخاطر تب ولی باایبن دوتا شربت سریع کنترل شد

پسر من سومین روز تبش قطع شد ولی امان از سرفه هاش ادم دلش کباب میشه😔😔

البته قرص مهبافلو
روزي يه نصف هم داد مخصوص ويروسه اونم خيلي خوبه

با كو آموكسي كلاو و براي سرفش هم كتوتيفن خداروشكر خوب شد داغون شده بود أصلا غذا نميخورد ميوه نميخورد داغون شده بود

بچه منم ٤-٥روز تب داشت دكتر بهش شربت استامينوفن دكتر عبيدي داد هر ٥-٦ساعتبهش ٤سي سي ميدادم

عزیزم ویروسه ،سعی کن ببریش دکتر و سرتایم داروهاشو بده ،،پسر من سه روز تب داشت با شیاف و دارو کنترلش کردم خوب شد

با گلاب پاشویه‌ کن تبش‌ میاد پایین

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ سالگی
مامان آرسین مامان آرسین ۲ سالگی