خانوما من الان ۲۷ هفتمه‌کی دیگ سنو دارم

۵ پاسخ

۳۰ هفته برو بهتره

برو از هفته دیگه

۳۲ هفته سونو وزن

بین ۳۱هفته تا ۳۴هفته بری دکترت مینویسه

۲۸ تا ۳۰ هفته سونو وزن داری گلم😘

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وپنجم بارداری