سلام خانوما ۲۷ هفتم برا رشد بچم برم سنو

۷ پاسخ

منم ٢٧هفته رفتم وزنشم ١١٠٠بود

برو منم۲۸رفتم

من 24 و 30 رفتم

من رفتم به دکترم گفتم سونو رشد بنویس گفتم زوده اون ۳۰ هفته مینویسم الان اصرار داری آنومال تاخیری نوشت آنومای ۱۸ هفته رو هم داده بودم

زوده از ۲۸ تا ۳۲ هفته وقتشه

۲۸ هفته و چند روز باید سونو بدی

سلام من۲۷هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان مامان نیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شازده کوچولو💙 مامان شازده کوچولو💙 هفته سی‌ام بارداری