منم ٢٧هفته رفتم وزنشم ١١٠٠بود
برو منم۲۸رفتم
من 24 و 30 رفتم
من رفتم به دکترم گفتم سونو رشد بنویس گفتم زوده اون ۳۰ هفته مینویسم الان اصرار داری آنومال تاخیری نوشت آنومای ۱۸ هفته رو هم داده بودم
زوده از ۲۸ تا ۳۲ هفته وقتشه
۲۸ هفته و چند روز باید سونو بدی
سلام من۲۷هفته رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.