۵ پاسخ

عزیزم ببین بدن هر ادمی با کسی دیگ فرق میکنه هیچوقت سرخود دارو مصرف نکن برو دکتر تحت نظر دکتر برات دارو بنویسه هیچوقت این اشتباه رو نکن ممکنه دارویی که برای من مفید بوده برای تو ضرر داشته باشه

اوابوست کوکیوتن رویال ژلی کوالی فول ویتامین دی

من دارم اواهلث میخورم به پیشنهاد مامایی که پیشش بودم
هنوز نمیدونم نتیجه داره یا نه اما احتمالا با یه ماه نتیجه ای نداشته باشه

کوالی فول با امگا ۳و با ویتامین ای و با ویتامین د۳ هزار
من سر خود اینارو خوردم دکترم رفتم همینارو داد
کیفیتسونم خداروشکر عالی شدن
دکترم همینارو میده نعجزه ک نمیکنن

اوزیل پلاس

سوال های مرتبط