واقعا زایمان طبیعی اونقدراهم ترسناک نبود 😁😁😁

تصویر
۲۶ پاسخ

خدا نگهدار خودت و بچه ات باشه
بالاخره یکی پیدا شد واسه طبیعی امیدواری بده
اطرافیان من همش میگن خدا به دادت برسه اگه بخوای طبیعی زایمان کنی

دقیقا منم خیلی ترسوندن ولی اونجوری که میگفتن ترسناک نبود طبیعی اگه با رعایت همه نکات و ماما خصوصی جلو بری واقعا عالیه خیلی خیلی بهتر از سزارینه

برای من ک افتضاح سخت بود

منم تحربه دوتازایمان طبیعی داشتم.. اونقدرها هم سخت نیست.. ترس نداره..

ای جان بسلامتی

خوشابحالت،دس راستت رو سر من🫤

واقعا میگی ؟؟ منم میترسم

بخیه هم خوردی؟

برای منم دعا کن زایمانم سخت نباشه من خیلی می ترسم

خداروشکر خداکنه‌برای ماهم اسون‌بگذره

تجربش برا همه یکی نیست عزیزم

سلام عزیزم به سلامتی باشه🥰✨
ورزش میکردی؟ بخیه هات چطوریه؟ دردات چطور بود

مگه میشه ی چیزی‌ ازت بیاد بیرووووون ترسناک نباسه؟؟؟؟

باشه بعدم میام بهتون میگم عزیزم😘😘

میشه تجربتو بگی

بیا بعد بگو چیکار کردی راحت بود

خداروشکر عزیزم ک زایمان کردی توروخدا بره منم دعاکن

خدارو شکر،راحت شدی ،مبارکه عزیز

به سلامتی خب خداروشکر .
چطور بود؟

جدی؟؟من خیلی فکرمو مشغول کرده 😱😐🥲🥲🥲

جدی ترسناک نبود؟چجوری بود؟به سلامتی گلم😍🩷

مبارکه

مبارک خدا حفظش کنه

مبارک خداروشکر 🤩

عه زایمان کردی مبارکت باشه عزیزم خسته نباشی

اگر زایمان کردی
الحمداله خداروشکر که سخت نبوده، قدم نی نی مبارک

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین روزهای ابتدایی تولد
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان سوسو مامان سوسو ۱۰ ماهگی
مامان صارم مامان صارم روزهای ابتدایی تولد