اونقدام ک میگن بد نبست
شاید هم هست ولی ادم تحمل میکنه ، ت حد و اندازه صبر و تحمل ادمیزاد هست
نه اثلا
برای منکه خیییلی درد داشت حتی با وجود اپیدورال ۱۰سانت بازشدم از اخر سر بچه نیومد تو لگن رفتم سز اورژانسی
نه بابا اینقدر هم که میگن سخت نیست
بستگی به بدن هرکسی داره
درداش قابل تحمل هست و درحد و اندازه صبر آدم داره
من خودم دوتا تجربه کردم اونقدر هم وحشتناک نیست
خدا توانش میده 😍😍
ن عزیزم اخه چرا وحشتناک انقد بد گفتن از زایمان طبیعی خیلیارو ترسوندن درد داره ولی بعد دنیا اومدن نینی همش میره و بهترین حس دنیاست
یچیزیم هست یمگن تمام گناهات میریزه برو حالشه ببر😅 😂
وااای خدا خیرتون بده با این همه نظرات مثبت کلی انرژی گرفتم 😂❤️
میگما من از بخیه قیچی میترسم اخ میگن بدون بی حسی بخیه میزنن با سوزن
نمیدونم از آغاز خلقت تا همین 200 سال قبل همه طبیعی بودن😅 لابد میتونیم دیگه
نه بابااا تا اون حد نیست دیگه درداش قابل تحمله فقط صبر لازمه
نه خواهر من یه سابقه زایمان طبیعی دارم برااینم میترسم ولی وحشتناک نیست
اگه وحشتناک بود که این همه زن نمیزاییدن به نظرم سخت هست ولی خدا توانشو به ما داده
اینجوری ک فکرشو میکنی نح من خودم تجربه کردم
اونقدی که داستان براش ساختن نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.