زایمان طبیعی واقعا وحشت ناکه؟

۱۶ پاسخ

چرا آدم انقد میترسونید ولی نمیشه ک شما درد کشیدی ایشون هم اون درد بکشه یا امسال من اون درد بکشیم نمیدونم ب مرگ راضی میشی وحشتناک فلان یکم درک داشته باشین دلداری بدین
شاید بعضیا مث شما پول سز اختیاری ندارن ی جوری میگین ادم میخاد همینجا سکته کنه عجبا

من انقدر برام اینجا به غول ساخته بودن
ساعت ۵ صبح گفتم خانم دکتر حالا درد من مونده درد اصلیه گفت همبن دیگه الان ۹ سانتی پاشو بریم
اصلا نترس انشالله خدا برات بهتربن هم نوشته من خودم دوست داشتم برم طبیعی با این که کامل پول سزارین رو داشتم شوهرهم چن بار گفت برو اون میگت راحت تره ولی خودم طبیعی رو دوست داشتم عالی هم بود

والا بعد دوبار زایمان طبیعی هنوز زندم ن مردم ن افتادگی رحم پیدا کردم ن مشکل لگن

هر کدوم به ی شکل درد خودش داره پس خواهشن بقیه رو نترسونید من همینطوریم به هفتس استرس دارم با اینک قبلا سز شدم نترسیدم ولی این نمیدونم چم شده شاید بخاطر حافای شماس مامانا لطفا کمتر استرس بدین خواهشن🙏🙏🙏🙏🙏

تجربمو بخون گلی🫠

تجربه دوتاش دارم دوتاش سخته

فکرش که ترسناکه من یه انقباض گرفتم داشتم میمیردم زایمان دیگ چی🤷🏼‍♀️

طبیعی دردش همون لحظه اس انگار زیادم هست
من خهلی میترسم ولی چون تجربه اولمه نمیدونم چقدر باید بترسم گذاشتم به امید خدا
ان شالله که چیزی که اتفاق میفته خهلی راحت باشه😅

وحشتناک نیس،سخته!!! همیییین،،،ولی شیرینه خیلی شیرین🤫🙃

نمی‌خوام بترسونمت ولی واقعا زایمان طبیعی سخته کلا من پشیمونم سزارین اگه پولشو داری برو

نه اصلا خیلی راحت تر از چیزیه که میگم

بله🤒

بنظرم سختتر از این نیس
نهایت چن ساعت درد میکشی و تمام
درد سزارین همراه تا همیشه

تصویر

نبابابرای من مول دردپریودی بود

ب مرگ راضی میشی
ولی بعدش انگار ن انگار

برای من ک بشدت وحشتناک بود

سوال های مرتبط

مامان صارم مامان صارم روزهای ابتدایی تولد
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان سوسو مامان سوسو ۱۰ ماهگی