یکم از زایمان طبیعی بگین من خیلی وحشت دارم 💔😔

۱۷ پاسخ

زایمان طبیعی چیزیه ک برای بدن زن ساخته شده و دردش تا بچه میاد تموم میشه سزارین من وحشت دارم

من زایمانم طبیعی بود خیلی عالی بود یعنی اگر ۱۰۰بارهم برگردم عقب بازم طبیعی زایمان میکنم
قبلش تو برنامه گهواره میخوندم همه میگفتن وحشتناکه و فلان اینقدر ترسیده بودم ولی وقتی موقع زایمانم شد دیدم نه خیلی ام خوبه

متاسفانه درست حس میکنی عزیزم وحشت نااااااکه🫠🥲

برا منکه خیلی سخت بود 😭

درد داره بعد ک کیسع آب پاره میشع حالا من اینجوری بودم سوزن فشار زدن خبری نبود بعد کیسع آب پاره کردن دردا شروع شد اما بعدش راحتی دیگه

من اگه برگردم عقب صد در صد طبیعی انتخابمه اینقدر که این ۲۷ روز هر روز یه دردی کشیدم

هرچی باشه بهتر از سزارین طبیعی دردش همونجاس سزارین شکمت بازه اذیت میشی طبیعی بخیه خیلی کوچیک میزنن خوب میشی دیگ مشکل نداری ولی خدا به اونایی ک سزارین کردن یه دل قوی داده ک توی اون حالت به نی نیشونم شیر میدن 🫠

من ۳روزه زایمان کردم طبیعی هم آوردم خدارو شکر راضی بودم اونجوری که فکر میکردم درد نداشت

حتما اپیدورال درخواست کن از دکترت

بستگی به بیمارستان و ماما همراهی که میگیری داره، اگه اینا خوب باشه همچی راحتتره

از کسی چیزی نپرس نمیترسونمت ولی واقعا وحشت دارم من قشنننننگ جر خوردم😂😂

طبیعی یه چیز خدادادیه .... بهتر از جراحی و دخالت انسان عه... اسمش روشه طبیعی... اگر شرایطش و داری و کارای مورد نیازشو انجام دادی و میدی برو قول میدم پشیمون نمیشی

منم خیلی میترسم 🥲

نه عزیزم نترس اگه تحمل درد داری اون قدام ترسناک نیست قابل تحمله و اینکه دردش هی میگیره هی قطع میشه

فوق العاده اسسسسس

اگه لگنت خوبه و ورزش داشتی خوبه اگه نه سخته همه چی بستگی به بدنت داره

اگه ورزش میکنی زایمان طبیعی عالیه

سوال های مرتبط