خرس مهربون✨🥰
آبی خال خالی🥹
آبی و سفید رو ببری بهتره. هردو کامله. قرمزه سنگینه. من ک واس زایمان اولم رفتم یه نوزده تیکه بردم یه پنج تیکه. هردو لازم شد. چون شرایطم جوری بود سه روز بیمارستان بودم. مامانم دو دست دیگم آورد.گف تو خری باید بیشتر میاوردی.گفتم چ میدونستم بیشتر میمونم 😵💫😂😂😂
از لحاظ راحتی پایینی خوبه. ولی هردو ببر ک لازم میشع
پنج تیکه و چند خریدی عزیزم
لباس جلو دکمه تو بیمارستان راحت تره
همه لباساش چه خوشگله
سفیده
سفید عزیزم ببر ولی ابی خال خالی چقد خوشگله😍
سفید خیلی بهتره
مامانم میگ لباسی ببری ک جلوش دکمه باشه راحت تر میتونه بپوشه و اذیت نشه
خرس مهربون
سفید😍
سفیدبهتره
قرمز دلبر 🥹🥲
سفید بهتره عزیزم
خرسی جینگولی🥹
میگن روزای اول قرمز وزرد نباید تن نوزاد کرد عزیزم
قرمزه که نه ترجیحا سفید ببر تنش کن
سلام عزیزم سفید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.