سلام خانوما این ستو برای پسرم سفارش دادم چطوره ؟💙🥹

تصویر
۹ پاسخ

چه خوجمل از چ سایتی سفارش دادی نازیم؟

چه خوشگله 😍🩵 مبارکش باشه 🥰🍀

من یکی توهمین سبک خریدم آستین کوتاه

مبارک باشه خوبه چندخریدی؟

مبارکش باشه گشنگه 😍

از چه سایتی

خیلی قشنگه😍 از کجا؟

اوخوووداااا چه نانازهههه 😍

مبارکش باشه عزیزم🥹❤️از چه سایتی سفارش دادی؟

سوال های مرتبط